بخش معادن و صنایع معدنی کشور به دلیل برخورداری از ذخایر غنی، پیوندهای قوی با صنایع پایین‌دست، زنجیره پایین‌دست گسترده، سهم عمده در صادرات غیرنفتی کشور و همچنین نقش کلیدی صنایع معدنی (فلزی و غیرفلزی) در توسعه زیرساخت‌های اساسی، از اهمیت حیاتی برخوردار است.

در برنامه هفتم پیشرفت رشد بخش معدن ۱۳ درصد هدف‌گذاری شده است؛ اما از طرف دیگر، آمارهای رسمی حاکی از کاهش موجودی سرمایه خالص بخش معادن کشور طی یک دهه گذشته است. لذا احیاء ظرفیت‌های بی‌نظیر بخش معادن کشور مستلزم شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.
مرکز داوری صمتا با مشارکت شرکت گروه مشاوران کیش (KCG)در نظر دارد تا از طریق شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری جامع در حوزه معادن و صنایع معدنی و جذب سرمایه‌گذاران بالقوه داخلی و خارجی، به تحقق اهداف رشد این بخش کمک نماید.در گام نخست، برگزاری اولین سمپوزیوم بین‌المللی معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری معادن ایران و تهیه کتابچه جامع طرح‌های سرمایه‌گذاری، در دستور کار قرار دارد.

بدین منظور، فرصت مشارکت تمامی شرکت‌ها و بنگاه‌های فعال در حوزه معادن و صنایع معدنی کشور از طریق معرفی ایده‌ها و طرح‌های سرمایه‌گذاری در این سمپوزیوم فراهم است. این سمپوزیوم فرصت مناسبی جهت معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است.


برای همراهی شما در مسیر معرفی طرح و جذب سرمایه‌گذاری، ما یک رویکرد جامع و همگام را دنبال می‌کنیم.

راهکارهای ما: از ایده تا سرمایه‌گذاری

  • انجام مطالعات جامع طرح
  • تهیه مدل تامین مالی و سرمایه‌گذاری
  • ارزیابی و مدیریت ریسک‌های مرتبط
  • معرفی طرح در سمپوزیوم‌ها و نمایشگاه‌های داخلی و خارجی
  • مذاکره با سرمایه گذاران داخلی و خارجی
  • مشاوره جهت انعقاد قرارداد و اجرای طرح

راه ارتباطی با دبیرخانه دائمی سمپوزیوم:

ایمیل:minong۲۰۲۵@kishgroup.net

شماره تماس:۰۹۰۰۲۰۵۲۵۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *