تفاهم همکاری فیمابین موسسه غیرتجاری مشاوره و داوری معدن و صنایع معدنی صمتا و انجمن صنفی تولیدکنندگان شن وماسه استان تهران بامضا رسید.

📌صمتا با رویکرد خلق نوآورانه های مشاوره ای و داوری در صنعت معدنکاری کشور در سال ۱۳۹۹ ایجاد و به ثبت رسیده است.

📌گروه مشاوره و داوری صمتا در راستای ارتقای سطح دانش فنی معدنکاران کشور و در جهت رفع مشکلات موجود و فعالیت‌های تخصصی معدنی و بهبود هر چه بیشتر روابط ایشان با دستگاه های دولتی و غیردولتی در راستای حل اختلافات تخصصی فیمابین فعالین معدنی مرتبطین ایرانی و غیر ایرانی در این حوزه، ضمن تشکیل یک نهاد مشاوره ای و داوری به رفع دغدغه‌ها و پرداختن به زمینه‌های مزبور اقدام می نماید.

📌گروه تخصصی و فنی صمتا با بهره گیری از کارشناسان خبره، متخصص و صاحب نظر در حوزه های مرتبط از یک طرف و فعالین صنعت معدنکاری از سوی دیگر با هدف ارائه هرگونه خدمات برای فعالین معدنی ایرانی و خارجی در راستای فعـالیت ایشـان در داخل و خارج از کشـور با رعـایت قوانین جمهـوری اسـلامی ایران در راستـای دستیـابی بهاهداف والا جهت ارتقاء و پیشرفت صنعت معدنکاری و سایر صنوف مرتبط ایران عزیز در هر دو زمینه فنی و داوری در حوزه‌های مختلف اکتشاف، استخراج، فرآوری و تجارت مواد معدنی به ارائه خدمات می پردازد.

📌مؤسسه صمتا، با سکوتی عابدانه، امروز تاسیس گشته و آماده خدمت رسانی به متقاضیان مرتبط با عملکرد اساسنامه خود درخصوص حل و فصل اختلافات از طریق مشاوره و داوری است.

📌امروز، رویکرد و هدف اصلی صمتا، گسترش فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره در عرصه های مرتبط با فعالیت معدنکاری در راستای پیشگیری از هزینه های فردی و اجتماعی گزافی است که صرف حل و فصل اختلافات حاصله در مراجع قضائی و غیر قضائی می گردد.

@samt_iran

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *