🔺اقتصاد کشور در برهه‌ای قرار گرفته که نه در سطح کلان ظرفیت پذیرش خطا دارد و نه درسطح خرد تاب پیامدهای چنین خطاهایی را می‌آورد.

تورم فزاینده، فشارهای معیشتی برعموم شهروندان، تحریم‌های خارجی، خودتحریمی‌های داخلی، رشد نقدینگی، بحران ارزی و انواع نارسایی‌ها در شبکه‌های بانکی، گمرکی و تامین اجتماعی باعث شده، بخش‌خصوصی کشور تحت فشاری خردکننده قرار گیرد.

🔺تنگنای امروز می‌تواند با بی‌تفاوتی و انفعال به بحرانی بزرگ‌تر تبدیل شود. بااین فرض، ائتلاف برای فردا با فهم دقیقی از شرایط و با درک وضعیت اجتماعی کشور، در انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران شرکت خواهد کرد.

🔺هدف اصلی و خدشه‌ناپذیر ائتلاف برای فردا، حفظ استقلال نهاد 140 ساله اتاق بازرگانی، تعامل سازنده با تمام قوای کشور و بهره‌گیری از ظرفیت‌های واقعی این نهاد برای حمایت از جامعه کارآفرینی و خدمت به اقتصادملی است.

بخش‌خصوصی امروز باید هوشمندانه‌تر، پخته‌تر، جدی‌تر و جامع‌تر از گذشته تصمیم‌گیری و حرکت کند. امروز نه مدیریت واپس‌نگر پاسخ‌گوست و نه نقد بی‌عمل، بخش‌خصوصی باید گلچینی از نخبگان خود را به میان آورد و برای اخذ نتیجه رقابت کند و این مهم همان عملی است که ائتلاف برای فردا صورت داده و در قالب لیستی 40 نفره، جوانان با انگیزه و پیشکسوتان با تجربه، با پشتوانه تشکلی را گردهم آورده‌است.  

ما با توکل به پروردگار، احترام به ارزش‌ها، پاسداشت اخلاق، دانش روز مدیریت و تکیه به سرمایه اجتماعی بخش‌خصوصی و با عملگرایی به دور از افراط و تفریط آمده‌ایم.

🔺از همه اعضای اتاق نیز دعوت می‌کنیم تا با مداقه در عملکرد و ویژگی‌های نامزد های این دوره و با مقایسه اندیشه‌ها، رفتارها و برنامه‌های گروه‌های مختلف، درانتخابات این دوره مشارکت فعالانه‌تری داشته باشند.

🔺نیاز فردای اقتصاد کشور، بخش‌خصوصی توانمند است و نیاز بخش‌خصوصی توانمند اتاق کارآمد. پس پیش بسوی ساختن اتاقی توانمند

 @samt_iran

WhatsApp group1:

👇👇 https://chat.whatsapp.com/FVtFIUVrkEiF5mL9mKjMdE

WhatsApp group2:

👇👇

https://chat.whatsapp.com/COhLlLKQqC4EDa37wYXQKH

📌نشانی موسسه #صمتا در پیام رسان #بله:

https://ble.ir/samt_iran

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *